dimarts, 18 de desembre de 2007

Sóc rus, senyor!


Estimats reis macs,
aquest any he sigut un nen molt bo

a veure si m’envieu alguna pastilla o alguna cosa
des del vostre laboratori màgic secret
De major vull ser prototip amb cames
o cuc arrossegant-me
però mai projectil volador

Tot allò que tu em donaves
ha volat en una sola fricció
I ara tinc una pròtesi
on hi havia l’
esternoclidomastoïdal
El que em deies
mentre fèiem l’amor
ho vaig escoltar l’altre dia
a una peli de ciència-ficció

Aquesta nit he dormit
cabussant el cap a l’esquena
com els canaris
i imitant als cans
m’he llepat els genitals

De major vull agafar la copa

entre els dits índex i “mèu xape”
com els titots

Sempre amague el cap
com els estruços

per por a que tornes

per por a que m'escórregues

por a tenir-te de nou

a que no vullgues menjar-te

aquest desproporcionat ou

que he parit sense voler.

És un ou d'estruç...

que vas a contar-me tu...?

Amaneix cap avall
i no és molt

perquè hi ha nits que no dorc

i el que escolte

crec que és l’hivern

que s’apropa

crec que és l’avern

que intercepta

com t'estime

i s’ho endú

ni més ni menys que al forat.

Camarero,
hay un ojo de buey en mi sopa.

Quina llàstima que no siga rus, senyor!

perquè avui és el dia de la marmota.

Quina llàstima que no siga rus, senyor!

perquè avui el Popeie i la Olivia Newton-Jones.

Quina llàstima que no siga rus, senyor!

perquè avui merovingi, merovingi.

Внутренний маркетинг - это один из
современных аспектов менеджмента,
наиболее применимый в работе
с персоналом и в управлении качеством.

Ужесточение конкуренции
и увеличение в современных компаниях
числа профессионалов формируют повышенные
требования к лояльности работника к компании
и к системам стимулирования и оплаты труда.
Именно здесь руководителю могут пригодиться
идеи внутреннего маркетинга.