diumenge, 3 de febrer de 2008

ALBERT PLA Tres acords contra la SIDA

A Albert Plà se'l pot veure amb molts ulls...
Se'l pot veure amb ulls de mal drogadicte, quin penjat... (sol ser la reacció majoritària)
Se'l pot veure amb ulls d'això no és art, això també ho sé fer jo (aquesta també és prou comú)
Se'l pot veure amb ulls de no m'agradaria estar tancat dins d'ell (A la gent li agraden les pel·lícules de bojos per a alleujar-se al comparar el suposat propi seny sa, de la mateixa manera que volen veure mort a les pel·lícules, per a alleujar-se al comparar la suposada pròpia vitalitat.)
Se'l pot veure (aquesta és la meva mirada) amb ulls d'em sent identificat, m'inspira que hi haja gent així al món, no tot està perdut, bla bla bla, bla bla bla...

Totes les anteriors mirades es poden compaginar amb mirada de què bona està la Judit Farrés...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

és molt graftifikant saber ke hi ha gent ke veu albert pla kom el ke és, un mentor desta societat postindustrial-cibernètika-desinformativa, xo també és un tio molt fenòmeno ke aprofita la poka llibertat desta puta falsa democràcia ke ens estan venet xa exposar les seues idees, kom enten el komportament dels humanoides i kom estos tenen els peus al kap i el kap nol tenen. en fi, sempre ens kedaran les fonts...

ma mare ha dit...

"VIVA ESSSSSSPANYA!!
VIVA ESSSSSPANYA!!
MATACEEEERDOOOS!!
MATACEEEEERDOOOS!!

estoy hasta los cojones...
tengo que dejar ya este puto país..."

AP