diumenge, 1 de juny de 2008

Currículum Vitae



DADES PERSONALS

Nom i cognoms: Charles Milles Manson
Lloc i data de naixement: Cincinati, Ohio. 11 de Novembre de 1934
Pres nº: CII 966 856
Càrrecs: Assassinat i conspiració
Condemna: Pena de mort, reduïda a cadena perpètua.

FORMACIÓ

Ma mare em va tenir quan tenia disset anys. Mai he conegut a mon pare. Durant la meva infància hi havia un cabró a ma casa que dia ser-ho, però mai el vaig creure.

Ma mare era una vertadera puta… Una vegada em va vendre a una cambrera a canvi d’una gerra de cervesa.

Quan jo tenia tres anys, la van tancar per participar a un atracament i vaig estar vivint fins als vuit anys amb ma tia, una autèntica fanàtica del catolicisme. Quan va eixir de la presó, amb els diners que li aportava la prostitució no tenia prou per a mantenir-me a mi i al seu alcoholisme, així que als catorze anys vaig intentar emancipar-me i subsistir furtant, però la policia em va enxampar.

La meua adolescència va ser molt divertida: Entrant i eixint de la presó. Escapant-me… Furtant… Agredint els guàrdies… Violant els meus companys de cel·la…

Als dinou anys em vaig casar amb una infermera. El primer dia que vam fer l'amor li ho vaig dir: fins aquell dia tan sols havia mantingut relacions homosexuals. (I quasi sempre sense el consentiment de l’altre.) Vam tenir un fill i ens vam divorciar. Se’n va anar amb un camioner. Després em vaig casar amb una puta per a que no declarés contra mi a un juí. Li deien Candy. Jo li dia Lleona. Vam tenir un fill i em van tornar a tancar.

A la presó vaig començar a llegir llibres místics, budistes, esotèrics… i vaig decidir fer-me de l’Església de la Cienciología. Un atracador de bancs em va ensenyar a tocar la guitarra. M’apassionava la música. El meu somni era ser cantant.

Vaig eixir de la presó i me’n vaig anar a San Francisco, on vaig fundar La Família. Jo era el líder i tots els joves m’adoraven i m'obeïen sense preguntar, ja que sóc la reencarnació de Satanás, Jesucrist i Déu, tots en un. Com una obscura Santíssima Trinitat psicòpata i hippie.

Jo i la meua Família havíem de dominar la Terra. Jesucrist havia de tornar a governar amb els quatre genets de l’Apocalipsi (John Lennon, Ringo Starr, George Harrison i Paul McCartney.)

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

Vam anar a casa d’un mestre de música que no volia fer un grup amb mi. El vam torturar durant dos dies. Li vam arrancar una orella. El vam apunyalar i vam escriure PORC POLÍTIC a la paret. El vuit d’agost de 1969 vaig ordenar a quatre dels meus seguidors l’execució de totes les persones que hi havien al 10050 de Sky Drive a Los Ángeles. Era la casa de Roman Polanski on vivia Sharon Tate, la seva dona, prenyada de vuit mesos. Van apunyalar tots els assistents i van repartir els seus budells per tota la casa. Susan, la meva millor fidel, li va tallar els pits a Sharon Tate i li va donar divuit punyalades a la panxa dient-li: “Puta, no vaig a tenir pietat.” Després em va contar que va ser la millor experiència sexual que havia tingut en la vida. Vam col·locar caputxes negres als cadàvers i vam escriure PORCS amb la seva sang per les parets. Em van tancar per a tota la vida per això.

He vist la llum, i ara vos vigile des de la meua finestra, fills de la gran puta.


1 comentari:

Dr.Hubberts ha dit...

Inkreible...
sanguinari...
despiatat...
inhumá...

no es pot ni descriure...

BRUTAL era el tio ixe.


P.D.: a vorem si mos vegem germa