diumenge, 5 d’abril de 2009

Mi#: Orogènesi





Ja torna el dessig intraexterior
És com el lladrit d'un gos
S'activa el cicle de les piropercepcions
Som tan sols tú i jo
És com un bramit de l'infern
És com el lladrit d'un gos
S'activa el cicle de les piropercepcions
Som tan sols tú i jo cremant i volant
Orogènesi en la nit

Ja torna la erupció volvànica
El magma arribarà al fons
S'asctiva el cicle de les piropercepcions
Som tan sols tú i jo
És com un bramit de l'infern
És com el lladrit d'un gos
S'activa el cicle de les piropercepcions
Som tan sols tú i jo cremant i volant
Orogènesi en la nit

6 comentaris:

Raul Uberos ha dit...

Xe Josep!!
Aixo va estar inkreible...
et vaig dir ke m'anaves a vore...
i aixina va ser...
les colaboracions...
tame...
van ser l'hostia!
i El Gos Rabios!
DESTROY!!!!!
la guitarreta va kedar noveta!!
pero bueno...

xe...
ke yo meu vaig pasar de puta mare...

En voremos junts Josep!
SALUT!

RAUL UBEROS#

Pd: La canço mola!

funnyaran ha dit...

Va estar be lo del dissabte! La millor cançó la de Ramon Llull!!

Artés ha dit...

Quanta gent va vindre! Em vaig quedar flipat! M'ho vaig passar com un nano, em vaig riure una animalà, i la borratxera va ser considerable (inevitable, conseqüent...) XD

La pròxima pel 25 d'Abril a Manuel

Modgi ha dit...

El que faria el bò d'en marvin gaye amb aquesta lletra!

Anònim ha dit...

m'encanta!

Raul Uberos ha dit...

Si vols fer algo per al 25...
Jo m'apunte!
tink pensat penjar aixo esta nit...
bueno... kuan ho penje ya et dixare un comentari...
va ser impresionant lo del dissabte passat...
lo del 25 estaria de puta mare...
per a celebrar el meu anniversari!! XD

be Artés, ya mos vorem...
SALUT