diumenge, 9 d’agost de 2009

5 comentaris:

Joako ha dit...

Veig que ja esteu fent concerts pel món, molt bé!
Si esteu interessats, segur que podem apanyar algun concert al Terra de Benimaclet de cara al curs vinent... ja em dius què opines.

pistatxo ha dit...

per favor, penja la cançó dels obrers, és un megajit. Per cert, ja saps com has quedat en el Sona9, no?

Artés ha dit...

jaja, la dels obrers estará en la pròxima maqueta que estic preparant.

lo del sona9 en teoria es en la última setmana d'agost-primera de septembre (la setmana que ve, no?), encara que no tinc massa esperances... vos mantindré informats!

salut!

Artés ha dit...

pues al final Mi# no passarà a la següent fase del Sona9

El comunicat oficial el fan la setmana que ve, però acabe de vore ara a la web que els sel·leccionats ja ho saben de fa temps

M'estalvie les frases d'autoconsol, que estic massa ocupat preparant la pròxima maqueta.

Salut, i gràcies pel suport!!

Adrastea ha dit...

Caguen la mar!!!! eixos què saben?!????!!

Ramoooonnnnn Lluuuullll!!!!!!!!!!!!!!