divendres, 7 d’agost de 2009

Mi#: El cavaller de la taula periòdica





Travessant totes les valls i muntanyes
he lluitat contra quatre dracs
i quasi m’ofegue en aquell llac
pero em van ajudar uns macs
que passàven per allà

M’han intentat assassinar
en cada poble on parava a descansar
amb fletxes, mals d’ull i verí
i m’han furtat el cavall
mentre dormía en plena nit

Em vaig punxar amb les fulles del grèvol
i el diable em va fer pactar
i la tempesta em va guiar
per tots aquells paranys
fent molt difícil l’avanç

Em seguien saginers i butonis
I el geni del bosc em va dur
per una serie de caminals amagats protegint-me de tot allò
que em volía matar

Dones d’aigua en forma d’espiadimonis
guarden els cristalls submarins
I em donen forces per a seguir el camí ben airòs
“Sort amb el teu destí”

Gàrgoles, bruixes, donyets i gegants
ogres, donzelles i esperits malvats
i totes les coses que m’han passat adins del bosc
I ara dius que no em vols!
Si ho sé m’haguera estalviat tot aquest llarg camí
que quasi acaba amb mi!