divendres, 22 de gener de 2010

Fa bemoll

El camarada Fa Bemoll, company de batalles de Mi Sostingut, acaba d'inaugurar el seu propi bloc que, d'entrada, ja compta amb cinc cançons.

Podeu escoltar-les a: iatonparevaquebeus.blogspot.com



Fa tan de temps que no et pegue mos
Que m’ estic morint de fam
Fa tan de temps que no et pegue mos
Que em muic per la teua carn

Porte tan de temps sense tú al meu costat
Que al cap no m’aplega la sang
Tan de temps porte sense tu al meu costat
Que tinc el bracet destrossat

I dóna'm, dóna'm tot el que vull
Que jo et donare lo que tú demanes
I si no em demanes rés, no et preocupes
Que jo ja sé com fer que tú disfrutes

I ara puges tú, ara baixe jo
Sentats, gitats, agenollats
Que si en el llit de l’habitació,
en el sofà del comedor o en una cadira

Fa tan de temps que no t'he despullat
Que potser que no me'n recorde
Fa tant de temps que no t'he despullat
Que les meues mans es poden perdre

Porte tan de temps dessitjant
Que em faces lo que a mi més m’agrada
Tan de temps porte desitjant
Que este dia aplegara

1 comentari:

Toni de l'Hostal ha dit...

Perô esta cançó no es dîa Estava ganós?