diumenge, 11 de juliol de 2010

Els Ovidi Awards i un recital sobre rodes

No em vaig presentar, ni vaig enviar rés, però em van donar un premi a la millor maqueta (supose que per la última, perquè quan em van nomenar entre els nominats sonava una cançó d’aquesta).

A l’arribar a casa (després de passar 4 dies memorables al Feslloch) he col·locat el premi a la tauleta que fa de palmarés familiar, fins ara regnat únicament pel trofeu d’un campionat de truc que mon pare va guanyar fa molts anys.

Mon pare m’ha donat unes palmades a l’esquena i m’ha dit: “Fill, estic orgullòs de tu. Pa una cosa que saps fer…”

“Si almenos guanyara algun gallet…” – Ha afegit ma mare.

M’he dutxat i he anat a Xàtiva en tren per a fer un recital al Cap-i-cua

Dos factors em donaven mala espina:
- La sobrietat dels recitals vespertins
- El cansanci del Feslloch

I un tercer ha rematat la faena:
- El partit de la sel·lecció espanyola (no hi havia ningú)

Així que finalment s'ha anul·lat, però a la vegada ha anat sobre rodes:

Només havien vingut Raul i Ana, amb la mare d’Ana, així que he tornat amb ells en el cotxe.

Com que m’ha sabut fatal el viatge debades que havien fet, els he tocat al cotxe les cançons que més li agradaven a sa mare.

3 comentaris:

Ment incoherent ha dit...

Ostia ke gran! les papallones salvatges... jajajajajajaja va estar molt be molt be... pero... kom es aixo del trofeu??

Artés ha dit...

El premi al Grup Revelació (o Millor Maqueta, que van dir a la gala) que dona Escola Valenciana als premis Ovidi Montllor:

http://annanoticies.com/2010/07/08/cronica-dels-premis-ovidi-montllor-2010/

Ment incoherent ha dit...

Ho vaig llegir al indiecat... ke estaves nominat a grup revelacio... o per descart... si sols estabes en ixe... i havies guanyat... pos seria kom a grup revelacio... aixo es un exit Josep!