diumenge, 29 d’agost de 2010

Mi#: Cacofonia




Hikikomori en clau de pus
es fa un harakiri coclear
Partitura sense sensorial
aclapararà quasi totes les ràdios del món
El meu timpà té forma de cendrer
A-pague burilles en mp3
sintonitze en Freqüència Medul·lar
totes les cançons que em plagie de l'Spotify™
(La música és una merda)

Hipotètica deducció
de patètica presumpció
(No sé què collons vol dir això...)
Què fàcil és buscar rimes per a cagalló
La vanitat és autofel·lació
(Millor que l’autoflagel·lació)
Dolça endoscòpia que em grates els acords
de les cordes vocals de la vocació
(La música és una merda.)

Amb tota la naturalitat del món
com un trineu pel tobogan d'hivern:
Del budell a la boca en un segon.
Reciclatge, coprofàgia, cançó.
(La música és una puta merda.)

11 comentaris:

Ment incoherent ha dit...

Xe ke Bo!!
la lletra es una ralla pero me mola molt... i la musika... la melodia esta be...
pero nia punts ke estik dakord amb lestribillo... XD (ara mateixa mestik partint el kul... XD )
ke gran eres! jajajaja
esta wai la canço... XD
SALUT!

L'home del temps ha dit...

Mi Sostingut da un giro hacia la electrónica... Què serà lo pròxim? Synthpunk? Experimenta, experimenta, que si tots els resultats t'han d'ixir aixina de bé donarà gust.

Si la música és una merdè, que visca l'escatofília!

Artés ha dit...

Ment, quítame este teclado de las manos, per l'amor d'un porc! xD Ara, que si a l'home del temps li ha agradat...

- ¿Algo més?
- Un home del temps tocaet de wishkey!

Ment incoherent ha dit...

eh! a mi tambe m'ha agradat... pero es un pok patinada kom diu l'home del temps... jejeje

Artés ha dit...

Alomillor ara Mi Sostingut pega un gir de 360º (és a dir, que es queda com està!) i es canvia el nom per algo rollo ATMVQF...

Ja ho tinc: "Ta Mare Sound System!"

Yo lo veo, eh! XD

P.D.: La pròxima cançó que em vinga (a quan em vinga un apretonet xD) la gravem a ta casa, Ment!

Ment incoherent ha dit...

kuan vulgues... yo estik preparant nou blog per a penjar les cançons meues... (eske Condemned es el grup...) i ya estik fento tot... el problema es ke no se kom posarli...
avia pensat en Sick boy... pero ara em dona asko... XD
i ara mateixa makaba de pasar pel kap: igual kom esta ment incoherent... ¿musika incoherent? no... XD
no se...
lo de la canço... m'enkantaria! a demes... me donat konter ke el micro ke tink es un micro ambiental i tot... tu pots kantar de kostat ke es sent igual... i damunt graba super guay! jejeje ya farem ya... ke per ruidets no sera... XD

Ja esta el nom! lo mes absurd es la manera en ke le tret... inGASTED
es mes o menys lo ke mapareix ara mateixa en la comprovacio de parules... XD no se... si no sempre o puk kanviar... XD

Ange ha dit...

Pos a mi quan te fiques a jugar en l'electrònica m'agrada, avore quin dia et fiques en els sintetitzadors, vocoders i demés... que jo sé que la vena The Knife la tens per ahi xP

Vent d Cabylia ha dit...

mmmmm, deliciós!

Ment incoherent ha dit...

Josep... mira... al final e fet el blog...
li e posat kRuf... (killing Raul uberos ferrus... (no es tampok res del altre mon... pero be) )

si vols entrar... asi tens...
http://killingruf.blogspot.com/

volia posarli KRUF asoles... pero ya nia un blog ke es diu aixi...
jejeje
SALUT!

Artés ha dit...

Mèl, ja està enllaçat. A vore si en penjes alguna més!

De subtítol podries posar-li "The R.U.F. is on fire!" o "R.U.F.LESS" (les dos li paren bé al títol, si et fixes) xD

Salut!

Ment incoherent ha dit...

ostia! pos no et dire ke no! aixo de the R.U.F. is on fire esta guay... i la de R.U.F.LESS... ni te konte... XD jajajaj
SALUT!