dijous, 19 d’agost de 2010

MI SOSTINGUT "Pèls i Senyals"


1 – Crisoberilo
2 – L’esmorzar Nu
3 – The Cottolengo Lovers (Instru-mental)
4 – Gran Déu Fal·lus, Tòtem Còsmic
(Cant Litúrgic Proselitista)

5 – Trenc d’alba, Trenc d’ou
6 – L’amor, misteriòs i translúcid
7 – (com l’orella d’un fetus)
8 – Ídols

- Aquesta miqueta ha estat enregistrada a la meua habitació durant l'Agost del 2010

- El títol naix d'una conversa de llit, però després vaig descobrir googlejant que també es diu així un llibre de Sebastià Perelló publicat ara fa dos anys.


- “Ídols” és un poema de Gabriel Ferrater, inclòs al poemari de 1966 “Teoria dels cossos”.

- L'arxiu conté: Les vuit cançons, un arxiu word amb les lletres i la portada. Si l'enllaç no funciona o no pots obrir l'arxiu comprimit, avisa.

- Després d’intentar un canvi de so amb micròfons (gràcies, Isabel i Xerra) i una guitarra elèctrica directa (gràcies, Jandro i Jonny), he decidit continuar amb el sò obert i brut del micròfon USB (gràcies, Micròfon USB II). Per tant, no trobareu en aquesta miqueta ninguna millora respecte a la sonoritat, a no ser per un teclat very lo-fi present en la majoria de les cançons (gràcies, Raúl). Promec tornar totes les coses en breu. També gràcies a: Àlex Irondile per la col·laboració i, per descomptat, a Leitmotiv per la inspiració.

- Este dijous (26 d'Agost) hi ha recital de Mi Sostingut al café Tendur de València (per la plaça del Cedre, allà les 20h). Mos vorem allí?

- Descarrega't miquetes de Mi Sostingut amb moderació: És la teua responsabilitat.

8 comentaris:

Vent d Cabylia ha dit...

Que gran "L'esmorzar nu": esmorzem els dos junts i l'esmorzar eres tu... :D

Ment Incoherent ha dit...

No puc creure! kada vegada et superes...
li has tret un molt bon partit al piano... T'akonselle ke el gastes pa les proximes cançons... (apart em fas llok a ma kasa... jajaja )
molt lograt... ara... (konsidera-ho kom a kritika konstruktiva) se ke mo komentares ke tenia kançons mes trankiles... pero per exemple... al menys les dues primers... (o m'ho sembla a mi...) son un pok mes Pop... XD pero magraden molt...
vull ke vingues un dia a ma kasa i fem ixa colaboracio pendent...
SALUT!!
ENHORABONA!

Brey ha dit...

Et recomane Mediafire, no té limit de descarrega, per cert no puc descarregar-lo... :S

Colometa ha dit...

M'està tornat boja, per molt que fuse no aconseguisc descarregar res.. dis-me com ho he de fer abans de morir electrocuda per un atac d'ira contra els aparells informatics.

Artés ha dit...

M'alegre que t'agrade, Vicent!

Gràcies, Raúl! Espere tardar un poc a fer noves cançons..., però la colaboració ixa, quan vullgues!

Brey i Colometa: La pàgina eixa és prou cabrona, però és la única que m'ha funcionat (ni tan sols la de Mediafire, Brey. Té que ser algo de la connexió, perquè sinó no m'ho explique...)

Aleshores, per a descarregar la miqueta heu de passar de tots els cartellets lluminosos en els quals posa "BAJAR!", "DOWNLOAD" perquè son tots un timo. En lloc d'això heu de buscar "Save file to your PC" i, evidentment, clickar en "click here".

Colometa, jo també m'he tornat boig intentant pujar-la. Al final entren ganes de cagar-se un poquet en la era digital.

Ahi va la llista de plataformes amb les quals m'he trencat les banyes intentant pujar-la:
- Megaupload
- Rapidshare
- Mediafire
- Bandcamp
- Grooveshark

Ment incoherent ha dit...

Josep... despres de temps de treball (pok o molt... ya valoraras tu... ) i d'espera per a tindre un microfon millor al final kuan yo ho vaig konseguir tot... vaig decidir fer aço...

JOSEP! Aci tens... lo ke per a mi es un homenatge al Mi#
lo ke ve siguent un Llull Cobain remasteritzat... lo ke ve siguent la versio de Ramon Llull ke et deia...
(ke konste ke manrolle kom les persianes perke estik esperant ke es puje al megaupload... le posat tambe al grooveshark... pero me lia molt...)
M'ha kostat prou de fer... algun ke atre lio... mes de dos kares de horror al sentirme... XD pero lo important es ke ya e akabat... i kom se ke li pega els sonidets raros... e klavat un pok de Wah-Wah per aci... un pok de Reverb per alla... i kom a resultat he obtingut aço...

http://www.megaupload.com/?d=3NZI65BW

I si vols penjala al DivShare ke el gastes tu...
SALUT!! Espere ke t'agrade! =)

Artés ha dit...

ESTÀ GENIAL!

Vaig a dedicar-li un post de seguida!!

Josep ha dit...

M'encanta "The Cottolengo Lovers"!!! Un gran treball!