dissabte, 30 d’octubre de 2010

¡BOOOM!

L’altre dia, després de l’actuació a Vila-Real, Pau Puchol (Productor del videoclip de “Cançó per a una operació a cor obert” que, per cert, han presentat a la secció de video-clips del festival Inquiet) em va comboiar per a que mos presentarem al concurs de rock BOOOM. Jo ja estic fins els ous de concursos (més que rés perquè mai em menje una rosca) PERÒ (sempre hi ha un però) el prèmit (sempre hi ha un prèmit) és una maqueta “ben gravà”, un prèmit que, si guanyarem (cosa que dubte perquè Fa Bemoll i Toni de l’Hostal no poden vindre) mos serviria per a matar el lò-fi i difondre el nou sonido psicotrònic en format semi-Hi-Fi.

Siga com siga, farem per fi (en molt de temps, malauradament) un concert en el meu format preferit. El que per a Mi és el paradigma de concert, lo que em ve al cap quan algu em diu “concert”: Un pafeto per la nit (és a dir: ¡¡a partir de les 00:00h!!) i la gent fent-se cubates (i els cambrers convidant-me, clar!).

Alhora, serà també una mostra de què la nova alineació pot anar variant:

- La idea és que normalment eixim Fa Bemoll, Raul Uberos, Toni de l'Hostal i Mi Sostingut (esta és la estàndar)
- PERÒ també podem eixir Mi Sostingut i Raul Uberos ("Tocant la guitarra i la pandereta": Aquesta és la que mostrarem el dia del concurs en qüestió)
- Ó Toni de l’Hostal i Fa Bemoll amb Raul Uberos
- Ó Raul Uberos i Toni de l’Hostal amb la Condesa de Cinchón
- Ó el coronel Ivan Istochnikov, Laura Pausini i un Anònim
- Ó la Nebulosa del Cranc, Diana de Gales i un astrolabi
- Ó un Complement Circumstancial, la guerra de Cuba i el maresme d'Osona
- Ó una ballarina de ballet, la dinastía dels Pipínides i un tros de fibra de colàgen tipus I.





JAUME SISA "Tocant la guitarra"

1 comentari:

Ment incoherent ha dit...

Faig referencia al titol:
Boom...